diumenge, 9 de gener del 2011

40 anys acompanyada d’estels

Ja tinc 40 anys. No sé si es tracta de la meitat de la meva vida però si més no sí que he viscut el 9 de gener d’avui com un punt d’inflexió cap a una altra etapa . Un nou moment que marca el principi de la resta de la meva vida. Avui he tingut el plaer de viure aquest dia tan especial i carregat d’emocions i d’expectatives de nous descobriments acompanyada de l’escalfor de vosaltres: la meva família i els meus amics. Gràcies pel regal de la vostra companyia sincera, em sento molt estimada!!! Em miro en vosaltres com si fóssiu els miralls d’una gran sala i el reflex de la meva imatge me’l retorneu carregat de bons sentiments, de records, de moments compartits plens d’alegries, de tristeses, de somriures, de complicitats, de confessions, de frustracions, d’anècdotes inoblidables...estic impregnada de vosaltres. Sóc un trencaclosques construït a través de les vostres aportacions i m’encanta poder detectar a cadascú de vosaltres en aquestes peces que em construeixen com a persona.

La família t’acompanya sempre, en els bons i els mals moments, és infinita i inesgotable però d’amistats, n’hi ha de molts tipus. No totes perduren en el temps, malgrat hagin estat intenses i reveladores. Moltes no són còmplices, però no per això deixen de ser molt boniques i generadores de moments inoblidables. Algunes, fins i tot, són impossibles perquè la intensitat dels sentiments enterboleixen el seu creixement i les atures per trasbalsadores. També n’hi ha de profundes que t’acompanyen sempre, encara que no et vegis ni et truquis, però si cal hi ets... Formeu part del meu univers. Sou estels brillants que reconec a primer cop d’ull.

Totes i tots hi sou en aquest cel caòtic que m’envolta i m’acompanyeu. No puc prescindir de la llum que despreneu, dels records que com fotografies d’un àlbum arxivo en el meu cap, de les pel•lícules de vida que hem viscut plegats, del futur que em resta per viure al vostre costat.

A la família eterna. A les amistats passades, a les presents, a les que encara no conec...em doneu sentit. Brilleu. Us estimo.

1 comentari: